World Marketing Summit 2025 ile pazarlamanın kalbi İstanbul’da atacak!

İnovasyon Çağında Pazarlama: World Marketing Summit 2025

“İnovasyon Çağında Pazarlama” temasıyla düzenlenen World Marketing Summit 2025, ulusal ve uluslararası arenadan sektörün önde gelen isimlerini bir araya getirerek pazarlama dünyasının geleceğini şekillendiren trendleri tartışacak. Yapay zeka, sürdürülebilirlik, yeşil pazarlama ve yeni nesil pazarlama çözümleri gibi sektöre yön veren konular bu zirvede ele alınacak.

Zirve kapsamında Türkiye’de ilk kez düzenlenen “Yılın En Başarılı” marka ve şirketlerinin belirleneceği ve dünya çapında saygınlığı simgeleyen “Kotler Awards Pazarlama Ödülleri” sahiplerini bulacak.

Dünyaca Ünlü Konuşmacılar ve Alanında Uzman Panelistler

World Marketing Summit Zirvesi konuşmacıları arasında Davranışsal Pazarlama Stratejisti ve Marka Uzmanı Mr. Roger Hurni, World Design Organization Başkanı Mr. Thomas Garvey, Nöropazarlama Stratejisti ve Pazarlama Fütürüsti Mr. Roger Dooley, Kriz ve Risk İletişimi Danışmanı Mr. Timothy Coombs, Sürdürülebilir Pazarlama Yönetimi Danışmanı Prof. Dr. Marc Oliver Oprensik gibi değerli isimler bulunuyor. Bu uzmanlar, bilgi ve tecrübelerini zirve katılımcılarıyla paylaşacak.

Markalaşma sürecinde ve pazarlama faaliyetlerinde daha etkin adımlar atmak isteyen şirketler ve markalar için harika bir eğitim ve öğrenme fırsatı sunan zirvenin biletleri www.kotlerimpactturkiye.org/world-marketing-summit-2025/#bilet-al-wms sayfasından temin edilebilir.

Genç Kotler Ödülleri ile Türk Telekom Ana Sponsorluğunda Geleceğin Pazarlama Yıldızları Destekleniyor

Kotler Awards çatısı altında yer alan ve Türk Telekom ana sponsorluğunda düzenlenen Genç Kotler Ödülleri, pazarlama alanında yenilikçi ve etkileyici projeler geliştiren üniversite lisans öğrencilerini destekliyor. Genç Kotler Ödülleri’ne çeşitli fakültelerden lisans öğrencileri başvuruda bulunabilirler.

Türk Telekom ana sponsorluğunda verilen bu prestijli ödül, sponsor firmanın belirlediği kriterler doğrultusunda değerlendirilecek ve en etkileyici proje jüri tarafından ödüllendirilecektir.

World Marketing Summit 2025’in Detaylı Programı:

  1. 09.00 – 09.30: Açılış Konuşmaları
    • Ayşenur Aydın Gümrükcü, Buz Ajans – Ajans Başkanı
    • Sadia Kibria, Kotler Impact & WMS Grup CEO’su
  2. 09.30 – 10.00: Keynote Konuşması: Roger Hurni – Davranışsal Pazarlama ve Değişen Tüketici Davranışları
  3. 10.00 – 11.00: Panel 1 – Yapay Zeka ve Pazarlama
    • Moderatör: Şule Güner, Yapay Zeka ve Robotik Yazarı
    • Panelistler:
      1. Prof. Dr. Marc Oliver Opresnik, Pazarlama Profesörü
      2. Doç. Dr. Şebnem Özdemir, İstinye Üniversitesi AI Araştırmacısı
      3. Ömer Wilson, Yapay Zeka, Teknoloji Konuşmacısı
  4. 11.00 – 11.30: Kahve Molası
  5. 11.30 – 12.00: Keynote Konuşması: Timothy Coombs – Kriz İletişimi Yönetimi ve Sürdürülebilirlik
  6. 12.00 – 13.00: Panel 2 – Yeşil Pazarlama: Pazarlamada Sürdürülebilirlik
    • Moderatör: Esra Baykal, Marka Danışmanı
    • Panelistler:
      1. Thomas Garvey, WDO ( World Design Organization ) Başkanı
      2. Ülkü Yüksel, Visa Türkiye Pazarlama Başkanı
      3. Dr. İdris Onay, Benetton Türkiye Genel Müdürü
      4. Dr. Necip Özçer, LCWaikiki Yönetim Kurulu Üyesi
  7. 13.00 – 14.30: Öğle Yemeği
  8. 14.30 – 15.00: Keynote Konuşması: Roger Dooley, Nöropazarlama
  9. 15.00 – 16.00: Panel 3 – Pazarlamada Yeni Nesil Çözümler
    • Moderatör: Neslihan Olcay, IAB İnteraktif Reklamcılık Derneği CEO’su
    • Panelistler:
      1. E. Sertaç Ersayın, Yekon ( Yaratıcı Endüstriler Konseyi Derneği ) Başkanı
      2. Zeynep Bortaçina Yener, Publicis Groupe Turkey Strategy Lead & Reklamcılık Vakfı Başkanı
      3. Kerem Ayırtman, Communications Partners CEO’su
  10. 16.00 – 16.30: Kahve Molası
  11. 16.30 – 18.00: “Kotler Awards Pazarlama Ödülleri” Ödül Töreni

Related Posts

Altın yatırımcısına ‘Cuma günü’ uyarısı: Her şey değişebilir

Altın ve para piyasaları uzmanı İslam Memiş, cuma günü açıklanacak verilerin piyasalarda dengelerin değişmesine neden olabileceğini belirterek yatırımcıları uyardı. Memiş, piyasaların haftanın son işlem gününe kadar sakin bir seyir izlemesini beklediğini ifade etti.

Üretici ve market arasındaki fiyat farkı zirveye ulaşıyor: Karnabahar ve havuçta yüzde 43 artış

Türkiye Ziraat Odaları Birliği (TZOB) Genel Başkanı Şemsi Bayraktar, nisanda markette 39 ürünün 28’inde fiyat artışı, 11’inde fiyat azalışı görüldüğünü belirtti.

Alman şirketlerde belirsizlik yükseldi

Almanya’daki şirketlerin ‘ekonomik belirsizlik’ nedeniyle işlerine yönelik gelişmeleri tahmin etmekte giderek daha fazla zorlandığı bildirildi.

Avrupa Birliği ülkelerinden Schengen duvarı: Vize alma süreci gittikçe zorlaşıyor!

Avrupa ile yaşanan vize sorunu giderek derinleşiyor. Türk iş dünyası, ticari verilerini paylaşmaya zorlanırken, maliyeti yüksek olan bu başvurular otomatik olarak reddediliyor.

Bakan Şimşek, ABD temaslarını değerlendirdi: Türkiye’ye ilgi çok yoğun

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Uluslararası Para Fonu (IMF)-Dünya Bankası Bahar Toplantıları için gittiği ABD’de bir haftada 60’tan fazla toplantı yaptığını bildirdi.

Örtü altı domateste hasatta sona yaklaşıldı

Türkiye’nin yaş sebze ve meyve üretiminde önemli bir yere sahip Mersin’de soğuk havalarda alınan tedbirler sayesinde kurtarılan örtü altı domateste hasat sürüyor. Sona yaklaşılan örtü altı üretimin büyük oranda zarar görmeden devam etmesi nedeniyle bahçede domatesin fiyatı 22-25 TL bandında olduğu belirtildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir